Lényegében bemutatták a Volkswagen Golf 8-at
A most felbukkant képeket követően, már nincs nagyon mit megmutatni hivatalosan.
A most felbukkant képeket követően, már nincs nagyon mit megmutatni hivatalosan.
Milyen lesz, amikor 30 ezer kilométer van a kocsi órájában és 300 ezer a szimulátorában.
Hosszú teaserkampány után a Skoda bemutatta a harmadik városi szabadidő-autóját, a Kamiqot, amely kisebb, mint a kínálatukban jelenleg kapható Skoda Karoq és a Skoda Kodiaq.
Igen látványos formát kapott az új 208-as: alacsony tetővonallal, hosszú motorháztetővel és karakteres oldallemezekkel.
A BMW X4-es távol-keleti megfelelője hamarosan itt, Európában is bemutatkozik.
Elvileg három év alatt tíz elektromos autójuk jelenik majd meg, most az első modell műszerfalát mutatták meg.
Az ezekben a napokban igen felkapott téma kapcsán az illetékes minisztériumot is megkérdeztük. Egyelőre nem minden kérdésre van válasz, de amit tudunk, azt mind megosztjuk olvasóinkkal.
A Ford Puma 20 évvel ezelőtt egy kis kupé volt, 2020-ban már egy crossover lehet.
Az amerikai márka is csak a szabadidő-autókban látja a jövőt.
A BMW lassanként csak előrukkol luxusautójának frissített változatával. Egy kis ízelítő kiszivárgott valahogy.
Trendfordulat idén nem lesz, a nagy modellpremierek majdnem fele szabadidő-autó lesz 2019-ben. Ezen nincs is mit csodálkozni, amikor minden harmadik eladott új autó SUV Európában. Egy másik fronton viszont zajlik az elektromos autók térfoglalása, de szerencsére a „régi világnak” még maradt néhány látványos nagy dobása jövőre is.
Idén több mint hetven autót teszteltünk itthon vagy próbáltuk ki nemzetközi bemutatókon. Ebből a népes csapatból válogattuk ki a legemlékezetesebbeket.
Lassan a kocsikulcs is felesleges.
Harmadik nemzedéknél jár a Volkswagen legnagyobb autója, a Touareg, amellyel a gyártó most érezhetően az elit ligában is játszani szeretne. Az autóban például akkora képernyő van, mint egy dizájnos nappaliban. Persze nem csak ez bizonyítja, hogy ez most a német márka pillanatnyilag legfejlettebb autója. Kipróbáltuk.
Kétmillió darab ment el eddig a lassan húsz éve megjelent, sportos szabadidő-autók egyik első fecskéjéből a BMW X5-ből. A negyedik generáció elég alaposan átalakítja az eddig róla kialakult képet, de talán, elsősorban pozitív irányba.